Η μάγισσα,,,,,,,,,,(ΑΝΕΚΔΟΤΟ)

 
Είναι 3 φίλοι σε ένα μπάρ και τα πίνουνε και λέει ο ένας:
ρε σεις δεν πάμε σε κανένα μπουρδέλο να γ@….??? !!!
με τα πολλά αποφασίζουν και πάνε. . .
Μπαίνουν μέσα στον οίκο ανοχής και τους υποδέχεται η τσατσά
και τους λέει:
σήμερα δυστυχώς έχουμε μόνο 2 κοπέλες και μια φουσκωτή κούκλα!!
λέει ο 1 απο τους 3 φίλους ας δώσουμε στον Γιώργο την κούκλα μιας που ειναι λιώμα
εφόσον δεν θα το καταλάβει!!! 
πάνε μέσα κανόυν οτι κάνουν και βγαίνουν και πιάνουν τη συζητηση
λεει ο Γιάννης: ρε συ η δικιά  μου πρέπει να ήταν γαλλίδα!!!
τον ρωτάνε οι άλλοι γιατί ρε μαλάκα που το καταλαβες????
λέει: Ε να όταν ήμουν πάνω στην κορύφωση άρχισε να φωνάζει DA DA DA!!!!
λεει ο Μιχάλης: εμένα πρέπει να ήταν ρωσίδα!!
λενε οι άλλοι γιατί ρε συ που το κατάλαβες????
λεει: Ε να! και εγώ την ώρα που ήμουν πάνω στην κορύφωση άρχισε να μου φωνάζει OUI OUI OUI!!!!
λεει και ο Γίωργος: εμένα πρέπει να ήτανε μάγισσα!!!
γιατί ρε μαλάκα λένε οι άλλοι που το κατάλαβες???
και απαντάει : Ε να γιατί εκεί που ήμουν πάνω στην κορύφωση έκανε 1 φςςςςςς και εξαφανίστηκε!!!! 😛
 
<<<<Κ Α Λ Ο     Σ Α Β Α Τ Ο Κ Υ Ρ Ι  Α  Κ Ο  Σ Ε  Ο Λ Ο Υ Σ >>>>

12 Comments (+add yours?)

  1. ΓΕΩΡΓΙΑ
    Jan 30, 2010 @ 15:07:48

    φςςςςςςςςςςςς κι εξαφανιστηκε….!!!!!!!!!!!καλο απογευμα Γιωργιτσα

    Reply

  2. Unknown
    Jan 30, 2010 @ 15:33:57

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχατελειοοοοοοοοοοο!!!!αλι ολο το ωραιοκαστρο με ακουσε!χαχαχαχαχανα \’σαι καλα βρε Γεωργια με εκανες και γελασα!!! φςςςςςςςςςς χαχαχαχαχα

    Reply

  3. Αγριάδα
    Jan 30, 2010 @ 16:23:34

    Χα χα! καλό!όμως ποιός μπέρδεψε τις γλώσσες; Τα γαλλικά με τα ρωσικά;OUI OUI OUI! DA DA DA!

    Reply

  4. ποκαχόντας
    Jan 30, 2010 @ 16:34:48

    χαχαχαχα..το ιδιο θα ελεγα αγρια-δα η γαλλιδα [ντα] κι ρωσιδα [ουι];;;;;;;;;φιλεναδα που να ερθει κ το βραδυ που θα πιουμεμπυρες ανευ αλκοολ..φςςςςςςςςςςςςςςςςς!!! την ατιμη τη μαγισσα δε περιμενενα ….αποκορυφωθει ο ανθρωπος

    Reply

  5. Ντόρα
    Jan 30, 2010 @ 17:32:09

    xaxaxaxax εκανε φσσσσσσσσσσ…και εξαφανιστηκε!χαχαχαχαχαχαχΠολυ καλο ρε φιλεναδα!!!πολυ γελιο!!!Μακια.

    Reply

  6. Τheo
    Jan 30, 2010 @ 19:09:09

    DA DA DA …Μαγισσα ηταν…….OUI OUI OUI Μαναμ….χαχαχαχαχαχα

    Reply

  7. Thanasis-
    Jan 30, 2010 @ 19:37:49

    Γι\’ αυτό όταν ήμουν φαντάρος τους έλεγα….Πρώτα χώσιμο και μετά πιώσιμο!!! Αλλά λίγοι με άκουγαν με….. πολλά ατυχήματα!!! Καλό Σαββατόβραδο…

    Reply

  8. ποκαχόντας
    Jan 30, 2010 @ 20:55:08

    με ελεγαν μαγισσα που καρδιες ραγισαπες μου εσυ καρδια μου…….με ειδες ποτε να κανω φςςςςςςςςςςςςςςςςςκαι να εξαφανιζομαι;;;οεο

    Reply

  9. iannis
    Jan 30, 2010 @ 23:43:50

    Καλησπερα Γεωργια…καταπληκτικο!!!ποιος του ειπε να ειναι λιωμα????καλο βραδυ ευχομαι…φιλαρακι!!

    Reply

  10. thalia
    Jan 31, 2010 @ 02:03:33

    Αχ βρέ κοπέλα μου……………..Πού το βρήκες αυτό το ωραίο;…………………….Εσκασα στα γέλια ……………Τέλειο…………Καλό σου ξημέρωμα.

    Reply

  11. Mάριος
    Jan 31, 2010 @ 03:15:39

    χαχαχαχα…….τρελλό μεθύσι όλοι τους!!!!!

    Reply

  12. Αλέξανδρος
    Jan 31, 2010 @ 09:53:52

    χαχαχααχχα!!! Ωραια ξεκινησε η μερα! εγω ετοιμαζομαι για δουλεια κ σεις βολτες κ πλακιτσες… Ρε δε θα βγω στη συνταξη… θα σας τσακισω!!! Καλημερα Γιωργιτσα μου! πολυ καλο!!!

    Reply

Leave a comment